Letní plány v Rail Nation

Vážení hráči,

rádi bychom se s vámi podělili o naše plány pro Rail Nation na nadcházející měsíce. Zde je stručné shrnutí těch hlavních bodů:

  • 7. července začnou Letní hry Rail Nation – komunitní akce pro všechny herní světy.
  • Hned poté, 29. a 31. července začne další kolo Fast Forward.
  • A krátce po skončení Fast Forward, 28. srpna, spustíme třetí kolo Rail Nation Masters. Společně s Masters se uskuteční také turnaj v Clash!
  • Naším aktuálním cílem ve vývoji hry je zlepšení technické kvality hry.
  • To znamená, že ostatní větší projekty budou prozatím pozastaveny, včetně nového scénáře „Orient Express“. V tuto chvíli se omezíme na herní obsah, který nevyžaduje tolik práce.

Je možné, že dojde ke změnám, ale pro nás je důležité poskytnout vám informace nyní, abyste si dokázali naplánovat, kterých akcí se zúčastníte. Podrobnější informace ke každé z těchto akcí budou následovat v dalších příspěvcích na blogu.

Letní hry Rail Nation

Vzhledem k tomu, že letošní jedinečná sportovní událost v Tokiu byla odložena na příští rok, spouštíme na všech herních světech naši vlastní verzi – samozřejmě s disciplínami přizpůsobenými Rail Nation. Více informací se dozvíte na blogu 6. července.

Fast Forward 3

Po velké popularitě předchozích dvou kol jsme hledali vhodný čas, kdy vám během tohoto léta nabídnout třetí kolo zábavy ve vysokém tempu Fast Forward. Rozhodli jsme se pro data 29. a 31. července. Více informací opět najdete v samostatném blogovém příspěvku.

Masters 3 a Clash!

Hned po konci Fast Forward vstoupí do třetího kola i největší turnaj roku. Letos opět nabídneme herní světy Rising Star pro méně zkušené hráče a Allstar (včetně kvalifikačního serveru) pro profíky. A stejně jako loni, i letos se jako alternativní turnaj uskuteční Clash!

Technická kvalita herního obsahu

Ještě důležitější než tyto akce je technická kvalita hry. Některá vylepšení již byla implementována v pozadí. Například jsme na začátku letošního roku pravidelně čelili potížím s tzv. load balancery (vyrovnávače zátěže) na našich herních světech. Tyto potíže se nám podařilo vyřešit před několika měsíci. Další novou technickou změnou je například nový obchod se zlatými. Zde nám zastaralá technologie občas způsobovala potíže a omezovala další rozvoj. Tato kapitola je nyní uzavřena. Kromě toho jsme také rozšířili náš tým vývojářů a vytvořili novou pozici technického ředitele, který nám pomůže organizovat technický vývoj hry.

Vývoj je v tuto chvíli zaměřen na velkou aktualizaci pro HTML5, která vyřeší řadu chyb a zjednoduší vývoj v budoucnosti.
Technická kvalita hry je základem všeho, co v Rail Nation děláme. To je právě ten důvod, proč jsme odložili větší projekty jako Orient Express na později, abychom se nyní mohli zaměřit právě na to, na čem v tuto chvíli záleží nejvíc, tj. na technickou kvalitu. Rozumíme ale i tomu, že mnoho hráčů chce větší různorodost. Z tohoto důvodu nebudeme aspekt různorodosti opomíjet úplně a i nadále vám budeme nabízet různé akce. Na jedné straně to znamená oblíbené akce, jako např. Masters, Fast Forward či Origin Journey. A na druhou stranu máme i nápady, které nám umožní trochu upravit speciální herní světy a výrazně tak změnit hru. Více vám prozradíme někdy příště!

Zatím na viděnou!

Váš Rail Nation Team