Vážení hráči,
získejte oficiální Rail Nation merchandise produkty právě TEĎ!
Vyrazte plnou parou vpřed do našeho Gear Store a prohlédněte si naši bohatou nabídku zboží a prémiových produktů. Podívejte se na nadčasová elegantní trička, která se hodí pro každou příležitost a poskytují vám jedinečné pohodlí díky použití ekologických materiálů. Od elegantní podložky pod myš a zápisníku vás dělí jen jedno kliknutí – a zajistíte si tím dokonalé zapisování poznámek zejména ve chvíli, kdy začne závěr hry. Přeci jen musíte někde provádět své výpočty!
Pochlubte se i svými úspěchy a přišpendlete si nové sběratelské odznaky, které se skvěle hodí na vaše cesty vlakem. Nebo si pořiďte roztomilou kachničku s tematikou Rail Nation, která čeká na svůj nový domov. S kachničkou navíc dostanete i prvotřídní píšťalku. Ta se vám bude hodit při oznamování odjezdů vlaků na začátku nového serveru! A na závěr proměňte svou poličku ve výjimečné místo s ikonickou akrylovou kariérní lokomotivou, která nepochybně upoutá pohled nejedné návštěvy.
Jsme nadšeni z naší široké nabídky produktů a doufáme, že vy také! Ať už jste nováčci nebo veteráni, určitě máme něco perfektního právě pro vás. Navštivte obchod, prohlédněte si naši nabídku a přineste si Rail Nation domů ještě dnes.
Těšíme se na vaše názory, zpětnou vazbu a další náměty. Ale prozatím…
Příjemnou zábavu při objevování Gear Store!
Váš Rail Nation Team
FAQ: Otázky týkající se Gear Store
Otázka: Co se týče nedávných změn ohledně DPH a cla u objednávek mimo EU – je obchod v EU? Budu muset platit DPH/clo?
Odpověď: DPH se naúčtuje při vytvoření objednávky. Pokud je zboží vyváženo, bude následně účtováno clo stanovené v zemi dodání.
Otázka: Můj balíček nedorazil. Co mám dělat?
Odpověď: Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, získají informace, které vám pomůžou vyřešit problém.
Otázka: Jaké platební metody jsou k dispozici?
Odpověď: Můžete si vybrat z následujících platebních metod: platební karta (kreditní/debetní), Amazon Pay, PayPal, American Express a platba převodem (zálohová faktura).
Otázka: Jsou k dispozici dárkové karty, nebo můžu koupit a poslat nějaký předmět kamarádovi?
Odpověď: Momentálně nejsou dárkové karty k dispozici.
Otázka: Co mám dělat, pokud je nějaký problém s předmětem, který jsem si objednal(a)?
Odpověď: Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, získají informace, které vám pomůžou vyřešit problém.
Otázka: Jak funguje vracení zboží?
Odpověď: Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho obdržení za podmínek uvedených v našich obchodních podmínkách (včetně podmínek pro zrušení objednávky). Náklady na vrácení zboží nesete vy.
Otázka: Jaká je očekávaná doba doručení po objednání zboží? Kdy bude odesláno?
Odpověď: V Německu trvá doručení zhruba 2–3 pracovní dny po obdržení platby.
Pokud si objednáte více položek, které mají různou dodací dobu, odešleme všechno zboží najednou, pokud se s vámi nedomluvíme jinak. V takovém případě se bude na celou objednávku vztahovat nejdelší doba doručení z vaší objednávky.
Doprava do zemí EU trvá zhruba 3–7 pracovních dnů.
Otázka: Je možné upravit objednávku po provedení platby?
Odpověď: Jakmile proběhne platba, nelze již objednávku upravit. Pokud jsou změny nutné, kontaktujte prosím zákaznický servis za účelem zrušení objednávky a poté vytvořte novou.
Otázka: Můžou po odeslání objednávky vzniknout další náklady na dodání?
Odpověď: Pokud nelze balíček doručit kvůli nesprávně zadaným údajům, opětovné poslání vám bude naúčtováno. Pokud chcete něco vrátit, platíte dopravné vy.
Otázka: Jak se počítají ceny za dopravu?
Odpověď: Ceny za dopravu se počítají na základě zóny cílové země. Pro další informace se prosím podívejte zde: (shipping link).
Otázka: Proč se nenačítá obrazovka s platbou? [aka player did not enable pop ups]
Odpověď: Smažte prosím ve svém prohlížeči cookies a mezipaměť, aby se obrazovka načetla správně. Pokud to nepomůže, náš zákaznický servis vám rád pomůže.
Otázka: Jaká je doba dodání na různé kontinenty?
Odpověď: Pro podrobnější informace prosím kontaktujte náš zákaznický servis.