Feedback Loop– Product Care 7 – Opravy chyb

Feedback Loop– Product Care 7 – Opravy chyb

 

Zdravíme všechny lovce bugů!

Pokračujeme v naší cestě k další aktualizaci Product Care, a proto si uvědomujeme, jak důležité jsou vaše postřehy pro utváření naší další cesty. Pomocí této zpětné vazby se na vás obracíme s prosbou, abyste se k nám připojili při identifikaci nejnaléhavějších chyb, které bychom měli příště opravit.

Sestavili jsme malý, ale podrobný seznam nahlášených chyb, kterým bychom chtěli v následujících týdnech věnovat pozornost. Každá z nich má svůj jedinečný dopad na váš herní zážitek. Nyní se obracíme na vás, abyste nám poskytli své odborné znalosti a úsudek při rozhodování o tom, které chyby z tohoto seznamu by měly mít v našem nadcházejícím úsilí o opravu chyb přednost.

 

Jak nám můžete pomoci?

Prosíme vás, abyste si našli chvilku a prošli seznam chyb, který jsme sestavili, a poskytli nám svou zpětnou vazbu. Dejte nám vědět, které chyby považujete za nejnaléhavější k opravě a proč. Vaše zpětná vazba bude hrát klíčovou roli při vedení našeho vývojového týmu, který se snaží zlepšit váš herní zážitek a celkovou spokojenost.

 

Kde?

Na našem komunitním Discordu v kanálech „feedback-loop“ pro váš příslušný jazyk.

 

Kdy?

Zpětnou vazbu můžete začít poskytovat ihned!

Kanály zpětné vazby opět uzavřeme:

V pondělí 28. srpna v 10:00 SELČ.

 

Mějte prosím na paměti:

Přestože jsme odhodláni vyslechnout a respektovat vaši zpětnou vazbu, je důležité si uvědomit, že složitost a pracovní zátěž spojená s opravami chyb se může lišit. I když bychom se rádi zabývali každou obdrženou zpětnou vazbou, nemusí být možné zahrnout do nadcházející aktualizace všechny prioritní opravy chyb.

Můžeme vás ale ujistit, že se budeme snažit implementovat opravy na základě vaší zpětné vazby a vaše hlasy budou pro náš rozhodovací proces směrodatné. Konečný výběr však bude ovlivněn technickou náročností a zdroji potřebnými pro jednotlivé opravy chyb.

Velmi si ceníme vaší obětavosti a pochopení, zatímco pokračujeme ve zlepšování vašich herních zážitků. Při poskytování zpětné vazby prosím uvádějte ID chyby, protože nám to usnadní její vyhodnocení.

 

O kterých chybách je tedy řeč?

Klikněte zde!

RN-10791 MOBIL – ZPRÁVY: Systémové zprávy v režimu na výšku nejsou stránkovány.

RN-13370 MOBIL: TECHNOLOGICKÝ STROM: Tlačítko pro obnovení je nevhodně umístěno nad tlačítkem 2. epochy v technologickém stromu a při náhodném kliknutí může způsobit pád hry.

RN-12972 MOBIL: VIDEA: Aplikace může spadnout při pokusu o sledování videí členů asociace.

RN-13371 iOS – PŘIHLÁŠENÍ: Přihlášení do VK se zasekne, pokud v telefonu se systémem iOS není nainstalována aplikace VK.

RN-13591 MĚSTSKÝ PROJEKT: BONUS: Jedna ikona bonusu zobrazuje +10 % času v podniku místo -10 %.

RN-12450 PROJEKT MĚSTA: DONATE: V žebříčku prestiže městského projektu jsou uživatelé se stejným počtem projektových bodů řazeni ve špatném pořadí.

RN-13215 MĚSTSKÝ PROJEKT: Najetí myší na ikonu městského projektu ve městě může způsobit zamrznutí hry.

RN-12150 PLÁNOVAČ JÍZD: Během události „údržba tratí“ se zobrazují nesprávné výdělky.

RN-11384 VLAKY: OKAMŽITÉ ODESLÁNÍ: Okamžité odeslání na vlaku někdy nefunguje.

RN-12517 SOUTĚŽE: MĚSTA: Najetí myší na ikonku peněz může způsobit zamrznutí hry.

RN-13587 MĚSTA: Najetí myší na ikonku řetězu může způsobit zamrznutí hry.

RN-11407 CHARGEBACK: Chybí zaokrouhlení na 2 desetinná místa u částky chargebacku, což vede k dlouhým desetinným číslům.

RN-13027 AKCE NA ZLATÉ/PRÉMIOVÉ FUNKCE: Při kliknutí na ikonu informující o akci zůstane okno obchodu prázdné.

RN-10975 OBCHOD: OSOBNÍ NABÍDKA: Při kliknutí na nabídku není zobrazena žádná nabídka.

 

Podělte se s námi o své priority a zdůvodnění chyb na komunitním Discordu ve vyhrazených kanálech pro zpětnou vazbu. Dychtivě očekáváme vaše podněty a těšíme se, že společně vytvoříme lepší herní zážitek!

 

Váš Rail Nation Team