Ať už šlo o vývoj parního stroje, který způsobil industriální revoluci, nebo vynález elektromotoru, který používáme dodnes, v železniční historii docházelo často ke změnám, které znamenaly pokrok.
Zatímco někteří lidé lpěli na starých technologiích a již o nich nikdo nikdy neslyšel, ti, kteří podporovali změny, se úspěšně zapsali do historie.
Rail Nation také brzy uvidí velké inovace, které postaví všechny hráče Rail Nation před nové strategické a taktické možnosti. Budete mít co objevovat a s čím si hrát. Změny lze shrnout ve třech kategoriích.
- Přidání šesti nových osobních vlaků
- Předělání výzkumných stromů
- Nové atributy pro všechny existující lokomotivy
Šest nových osobních vlaků
Koncem minulého roku jsme s pomocí komunity Rail Nation hledali šest nových osobních vlaků. Na základě vašich reakcí jsme vybrali následující modely:
To znamená, že místo jednoho jsou nyní v každé epoše dva osobní vlaky, které můžete využívat k přepravě cestujících mezi městy. V závislosti na vzdálenosti a čekacích dobách může být jednou výhodnější jeden vlak a podruhé druhý.
Tato změna se netýká serverů se scénářem USA. Přeprava cestujících zůstane i nadále výlučně ve scénářích Classic a Steam over Europe.
Předělání výzkumných stromů
Nové osobní vlaky je samozřejmě potřeba přidat do výzkumných stromů. Nepřidali jsme nové vlaky někam mezi ostatní lokomotivy v existujících výzkumných stromech. Místo toho jsme využili příležitost ke kompletnímu přepracování výzkumných cest a cen výzkumů. Výzkumný strom byl doposud změněn pouze jednou – s přidáním osobních vlaků. Nyní jsme se ale záměrně rozhodli prolomit staré zvyky a poskytnout hráčům větší různorodost ve hře. Časy, kdy hráči v každé epoše slepě zkoumali celý výzkumný strom, jsou nyní pryč. Opět nastává čas chytrých rozhodnutí!
Nové atributy pro všechny lokomotivy
Společně s celkovým přepracováním výzkumu v Rail Nation jsme neodolali ani přepracování lokomotiv, které již znáte. Ve chvíli, kdy jsme dokončili úpravu výzkumného stromu a začlenění šesti nových osobních vlaků, jsme všem lokomotivám také dali nové hodnoty v kategoriích rychlost, zrychlení, tažná síla, spolehlivost a cena.
Naším cílem bylo optimalizovat vyrovnanost vlaků v každé epoše.
Nové hodnoty nyní zaručí, že v každé epoše bude alespoň jeden vlak v kategoriích lokomotiva na krátké trasy, lokomotiva na dlouhé trasy, sprinter, všeuměl, tahoun a maratonec. Každá lokomotiva bude nyní mít svůj účel a bude ji možné využívat v určitých situacích. Nyní bude ve všech šesti epochách správná lokomotiva pro každý typ jízdního plánu a hráči budou nyní moci využívat různé lokomotivy pro různé trasy, které odpovídají jejich hernímu stylu.
Tyto změny se již brzy objeví na prvních herních světech, což přináší tyto otázky:
Co uděláte? Budete jen nečinně přihlížet? Nebo přijmete výzvu a pokusíte se ovládnout budoucnost Rail Nation?
Důležité informace:
- Ke všem změnám dojde při restartu serveru.
- První servery s těmito změnami plánujeme koncem září. O přesných datech vás samozřejmě budeme informovat.
- Na serverech se scénářem USA stále nebudou cestující.