Čas pro objevitele: Ovládni budoucnost Rail Nation

Ať už šlo o vývoj parního stroje, který způsobil industriální revoluci, nebo vynález elektromotoru, který používáme dodnes, v železniční historii docházelo často ke změnám, které znamenaly pokrok.
Zatímco někteří lidé lpěli na starých technologiích a již o nich nikdo nikdy neslyšel, ti, kteří podporovali změny, se úspěšně zapsali do historie.

 

Rail Nation také brzy uvidí velké inovace, které postaví všechny hráče Rail Nation před nové strategické a taktické možnosti. Budete mít co objevovat a s čím si hrát. Změny lze shrnout ve třech kategoriích.

  1. Přidání šesti nových osobních vlaků
  2. Předělání výzkumných stromů
  3. Nové atributy pro všechny existující lokomotivy

 

Šest nových osobních vlaků

Koncem minulého roku jsme s pomocí komunity Rail Nation hledali šest nových osobních vlaků. Na základě vašich reakcí jsme vybrali následující modely:

To znamená, že místo jednoho jsou nyní v každé epoše dva osobní vlaky, které můžete využívat k přepravě cestujících mezi městy. V závislosti na vzdálenosti a čekacích dobách může být jednou výhodnější jeden vlak a podruhé druhý.

Tato změna se netýká serverů se scénářem USA. Přeprava cestujících zůstane i nadále výlučně ve scénářích Classic a Steam over Europe.

 

Předělání výzkumných stromů

Nové osobní vlaky je samozřejmě potřeba přidat do výzkumných stromů. Nepřidali jsme nové vlaky někam mezi ostatní lokomotivy v existujících výzkumných stromech. Místo toho jsme využili příležitost ke kompletnímu přepracování výzkumných cest a cen výzkumů. Výzkumný strom byl doposud změněn pouze jednou – s přidáním osobních vlaků. Nyní jsme se ale záměrně rozhodli prolomit staré zvyky a poskytnout hráčům větší různorodost ve hře. Časy, kdy hráči v každé epoše slepě zkoumali celý výzkumný strom, jsou nyní pryč. Opět nastává čas chytrých rozhodnutí!

Nové atributy pro všechny lokomotivy

Společně s celkovým přepracováním výzkumu v Rail Nation jsme neodolali ani přepracování lokomotiv, které již znáte. Ve chvíli, kdy jsme dokončili úpravu výzkumného stromu a začlenění šesti nových osobních vlaků, jsme všem lokomotivám také dali nové hodnoty v kategoriích rychlost, zrychlení, tažná síla, spolehlivost a cena.

Naším cílem bylo optimalizovat vyrovnanost vlaků v každé epoše.

Nové hodnoty nyní zaručí, že v každé epoše bude alespoň jeden vlak v kategoriích lokomotiva na krátké trasy, lokomotiva na dlouhé trasy, sprinter, všeuměl, tahoun a maratonec. Každá lokomotiva bude nyní mít svůj účel a bude ji možné využívat v určitých situacích. Nyní bude ve všech šesti epochách správná lokomotiva pro každý typ jízdního plánu a hráči budou nyní moci využívat různé lokomotivy pro různé trasy, které odpovídají jejich hernímu stylu.

 

Tyto změny se již brzy objeví na prvních herních světech, což přináší tyto otázky:

Co uděláte? Budete jen nečinně přihlížet? Nebo přijmete výzvu a pokusíte se ovládnout budoucnost Rail Nation?

 

Důležité informace:

  • Ke všem změnám dojde při restartu serveru.
  • První servery s těmito změnami plánujeme koncem září. O přesných datech vás samozřejmě budeme informovat.
  • Na serverech se scénářem USA stále nebudou cestující.